2016. március 17., csütörtök

American Express brought to you by OTP

Ide másolom az OTP-nek írt levelemet, hogy okuljatok. Gondolom, ezzel sem vagyok egyedül:
********************************
Tisztelt Hölgyem/Uram!

Néhány hónapja, fél éven át tartó vívás árán sikerült lemondanom Önöknél egy American Express kártyát, amit nem rendeltem meg, nem kértem.
Mégis kiállították nekem és elkezdték rám terhelni a kártyahasználati díjakat egy olyan kártya után, amit nem kértem, nem vettem át, nem használtam.
Csak személyes utánjárással, nagy kellemetlenségek árán, több hónap alatt sikerült lemondanom és a jogtalan terheléseket töröltetnem.

ERRE MOST MEGINT KIKÜLDTEK NEKEM EGY UGYANILYEN KÁRTYÁT!!!!!

Várhatom talán, hogy egyszercsak megint elkezdik levonogatni a pénzeket?

Szeretném megkérdezni, hogy mi a céljuk ezzel?

SOHA NEM FOGOM IGÉNYBEVENNI EZT A KÁRTYÁT!!!!

Azt viszont az ilyen küldözgetéssel elérik, hogy a bizalmam, ami már most sem túl nagy, végleg elenyésszen!

Kérem, ne csinálják ezt!

Értem én, hogy manapság mindent számítógépek csinálnak, de ha van valahol egy beállítási lehetőség, akkor KÉREM SZÉPEN, hogy állítsák be, hogy nekem SOHA TÖBBET ne küldjenek ilyen kártyát!
A kártya elkészítése pénzbe kerül. Költsék ezt a pénzt jótékonyságra inkább, vagy vonják le a számlám után fizetendő kezelési költégekből!

Segítségükben bízva, tisztelettel:
név
cím
számlaszám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése