2013. október 28., hétfő

Nincs bringakocsi? Dehogynem, kettő is van!!!

Korábban írtam, hogy rejtélyes okból a reggeli vonatunkról eltűnt a bringakocsi. A magyarázat az volt a MÁV részéről, hogy nincs elég kocsi, így nem jut a 2179-es járatra, amely Szobról 6.28-kor indul.
(Zárójelben jegyzem meg, hogy nagyjából letojom, mert Szobon felszállok az üres vonatra, odalakatolom a bringámat a legutolsó peronra, majd Pesten leszállok. Engem nem nagyon érint ez a balfékség, azok szívnak, akik köztes állomásokon szállnának fel.)

Ma reggel a 2169-es járattal jöttem, mert az óraátállítás miatt nem tudtam aludni és így korábban felkelve elértem a 6.00-kor induló vonatot.
Amikor tekertem ki, azt hittem, rosszul látok. A korábbi vonathoz ugyanis 2, azaz KETTŐ kerékpárkocsi is volt csatolva. Egy középre, egy pedig a végéhez.
Lehetne szépítgetni, de erre nem tudok mást írni, minthogy BAROM ÁLLATOK dolgoznak a vasútnál, akik SZARNAK RÁ, hogy az utas hogyan utazik.
Mert ha nincs elég kerékpárkocsi, azt az ember nehezen, de elfogadja. Objektív körülmény.
Dehogy azért nincs egy 15-20 biciklist mindig szállító vonaton kerékpárkocsi, mert ez egyel korábbin KETTŐ van, na erre nincs már mentség. Ez a balfaszság olyan szintje, amire nincs szó.
Természetesen felhívtam a MÁV-Direktet és jeleztem nekik és meg tudtam állni kulturált hangnemben.
Hozzáteszem, hogy a mai vonaton ÉN VOLTAM EGYEDÜL kerékpárral, mert ez a vonat túl korai azoknak, akik 8-ra járnak Budapestre (7.10-körül beér) és túl késői azoknak, akik 7-re. Az eggyel későbbi vonaton viszont átlagban 15-20 kerékpáros utazik, illetve utazna. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése