2010. március 7., vasárnap

Ventilátor 2

Hát megoldódott...

Írtam korábban, hogy a tetőventilátor zaja mellé becsatlakozott egy másik zaj is, ami sokkal idegesítőbb, mert éjjelente is halljuk.

Alapos ember lévén addig idegesített a dolog, amíg a múlt éjjel jól beöltözve kiültem a tetőre és kivártam, amíg újra elindul. A várakozást siker kísérte, hiszen úgy 10 perc múlva hallottam, de ekkor még csak az irányát sikerült belőni. Közelebb mentem és újabb 5 perc után tisztán megállapítható volt, hogy ezt a zajt meg a másik, jelenleg üzemen kívül helyezett tetőventilátor okozza.

Nevezetesen ha belefúj a szél, elkezd szépen lassan pörögni és ez okozza a morgó hangot. Azt a tillátort ugyanis azért állították le, mert kikészült a csapágya és nincs a háznak pénze megjavíttatni. Egyébként funkciója nincs, hiszen a konyhát szellőzteti, a konyhának pedig van ablaka. Szóval eleve fölösleges. Arra azért tökéletesen alkalmas, hogy immár 3-4 hónapja az őrületbe kergessen bennünket, hiszen a zaj maga olyan volt, mintha valaki kávét darálna. Nade az éjszaka közepén...

Szerencsére vége, megvan a kis szemét. És egy pozitív fejlemény, amit ennek a felfedezésnek köszönhetek: van az oldalán egy kapcsoló. A másiknak is, amelyik miatt lassan egy éve nem aludtuk ki magunkat.

Korábban írtam azt is, hogy az a másik szenya meg megy este 10-ig és elindul reggel 7-kor. Persze mondhatja bárki, hogy az 9 óra, mit sírok itt, de neki azt javaslom, hogy állítson be egy ébresztőórát minden nap 7.00-ra (hétvégén és munkaszüneti napon is), aztán majd egy fél év múlva beszéljük meg, hogy érzi magát...

Szóval ennek az oldalán is van egy kapcsoló, így tegnap és ma reggel, egy év után végre aludhattunk, ameddig akartunk. Ugyanis fogtam, aztán lekapcsoltam. Persze miután felébredtünk, felmentem és visszakapcsoltam. Ez így nem túl kellemes, de mégis, legalább hétvégén ott a lehetőség a zaj kiküszöbölésére.

A másik, szélbefúvósat, amelyik meg éjjel kettőkor morog, simán kiakasztottam egy darab műanyaggal. Előtte természetesen lekapcsoltam a főkapcsolóját, nehogy valakinek eszébe jusson újraindítani és bedarálja nekem a kábeldarabot.

A lényeg, hogy tudjuk, mitől nem alszunk, tudunk tenni ellene. A probléma tehát megoldva.

Az élet szép...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése